miercuri, 5 februarie 2014

Castiga bani online cu ClixSense. Dovada de plata, cum retragi bani

bani online din clic-uriAm scris pe acest blog despre nenumărate ptc-uri care plătesc, dar la foarte puţine am pus dovezi de plată. Este adevărat că în ultimul timp nu prea am mai avut timp de click-uri şi totuşi din când în când am mai dat şi astăzi vin să vă prezint rezultatul obţinut cu ClixSense.
  Nu vă aşteptaţi ca din click-urile date să faceţi o avere însă dacă aveţi timp şi ştiţi şi ceva limba engleză puteţi câştiga din Task-uri şi Offers câţiva zeci de dolari lunar (unii spun că câştigă sute însă eu încă nu am descoperit acel secret, poate dvs. sunteţi mai norocoşi).
  Pentru început eu recomand crearea unui card PayPal( Tutorial Cum creez un cont PayPal, comisiuane, banci partenere ) unde să primiți bani.
  După aceia inscrierea in diferite site-uri PTC ( aveti aici o lista )
Dacă doriți să vă inscrieti la ClixSense o puteți face dând click pe banner-ul de mai jos
http://www.clixsense.com/?5665308
   După înscriere veţi primi un număr de ads pe care va trebui să daţi click şi să aşteptaţi * cu pagina în top până trece timplul indicat pentru fiecare ads (vă recomand instalarea ClixSense Toolbar în felul acesta nu va trebui să intraţi de fiecare dată pe site pt a vedea noile oferte)
  Minimul de plată este de 8 $. După ce aţi atins acest minim mergeţi în My Account - Account Summary - Balance şi în dreptul sumei (care trebuie să fie egală sau mai mare de 8 $), Veţi găsi Cash Out daţi click şi alegeţi modalitatea de a primi bani (în cazul meu PayPal).

bani pe net din reclame
  Cu speranţa că acest articol va fost de folos vă invit să citiţi şi alte articole de pe blog şi de ce nu, să spuneţi şi prietenilor despre existenţa lui, o puteti face prin intermediul unui Like, sau Share pe Faceboock, Twiter, Google +, Messenger, Skype, s.a.m.d. Fiind la început de drum am nevoie de ceva sprijin pentru a urca în motoarele de căutare si pentru a continua sa scriu pe acest blog. Ar fii o idee dacă te-a ajutat acest articol ca mulţumire să îl recomanzi, nu fi egoist, dă-le şi altora şansa să afle.
 Puteţi citi despre alte metode de a face bani online apăsând AICI.

Un comentariu :