duminică, 9 februarie 2014

Castiga bani pe net din ptc cu GlodenClix. Dovezi de plata

bani pe net din ptc
Într-o zi un cititor al blog-ului mi-a lăsat un comentariu în pagina, Bani din PTC" îmi spunea că GoldenClix nu plăteşte. Mai să fie mi-am zis cum nu plăteşte că doar scosesem de la ei 6$ oare să nu mai plătească?...

  Ca să mă conving, m-am apucat să dau iar click-uri şi am ajuns la suna de 5$. Şi am făcut cererea de plată...
Cum Retragi bani de la GoldenClix?

După ce aţi atins minimul de plată (5$ prima retragere şi apoi 2$)
  Logaţi-vă în contul dvs. apoi daţi click pe Account, mergeţi la Withdraw şi alegeţi forma de plată (Paypal în cazul meu)
  Nu vă aşteptaţi ca bani să vă apăra în cont peste noapte (aveţi de aşteptat câteva zile însă după cum vedeţi mai jos bani vin.
Dovezi de plata GoldenClic
  Găsiţi o listă cu site-uri PTC-uri (care plătesc) în pagina Bani din PTC", dacă aveţi cunoştinţă de site-uri care plătesc le puteţi lăsa în rubrica de comentarii (fără link0uri de referal dacă se poate).

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu