vineri, 3 ianuarie 2014

Castiga bani pe net din click-uri cu Probux, Dovezi de plata

Aşa cum v-am promis am să vin cu dovezi de plată, ori de câte ori am să am ocazia. Astăzi am să vă arăt dovada de plată Probux şi de asemenea am să vă arăt paşi pe care trebuie să îi urmaţi pentru a retrage bani...
  Vă logaţi la contul dvs. Probux, dacă nu aveţi încă un cont vă puteţi crea unul dând click pe banner-ul de mai jos

  După ce aţi atins minimul de plată de 4 $ mergeţi la My Account - Cashout
Alegeţi contul în care doriţi să vă fie trimişi bani.
  Verificaţi adresa de mail a contului şi dacă aceasta este validă apăsaţi Yes.


  Veţi primi un mesaj de confirmare a plăti nu mai rămâne decât să mergeţi în contul PayPal pentru a verifica plata (aceasta se realizează instant).


   Pentru aceia dintre dvs. care doresc să câştige bani din click-uri vă las LISTA de PTC-uri care plătesc.
  Cu speranţa că acest articol va fost de folos vă invit să citiţi şi alte articole de pe blog şi de ce nu, să spuneţi şi prietenilor despre existenţa lui, o puteti face prin intermediul unui Like, sau Share pe Faceboock, Twiter, Google +, Messenger, Skype, s.a.m.d. Fiind la început de drum am nevoie de ceva sprijin pentru a urca în motoarele de căutare si pentru a continua sa scriu pe acest blog. Ar fii o idee dacă te-a ajutat acest articol ca mulţumire să îl recomanzi, nu fi egoist, dă-le şi altora şansa să afle.
   Puteţi citi despre alte metode de a face bani online apăsând AICI.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu