Dacă ai un site/blog, e destul de simplu să faci bani cu ajutorul Google AdSense. În primul rând, un sfat: nu credeţi chestiile alea cu câştiguri de sute de euro în primele luni şi cu mii de euro în 6 luni, că nu sunt adevărate! Se bazează pe principiul Google AdSense, dar au la bază promisiunea unor câştiguri fabuloase, tocmai pentru a se vinde “pachetul-minune” care ţi-ar garanta acele venituri.
Nu e greu să, aderezi la acest serviciu" mai ales dacă ai un blog pe platforma Blogger, tot ce trebuie să faci e să îţi crezi un cont gogle (adresă gmail şi un cont Youtube).
Nu e greu să, aderezi la acest serviciu" mai ales dacă ai un blog pe platforma Blogger, tot ce trebuie să faci e să îţi crezi un cont gogle (adresă gmail şi un cont Youtube).
Totul despre cum să faci bani cu Google AdSense
Primul pas pe care trebuie să-l faci este să te înscrii în GOOGLE Adsense, pentru aceasta click aici şi urmează paşii. De asemenea, înainte să te înscrii, este important să citeşti articolul: Site-urile scrise în romană sunt acceptate de Google AdSense!!!
Avantajul înscrierii în Google Adsense prin intermediul acestei pagini este faptul că ai la dispoziţie articole practice care te vor ajuta pe parcurs să realizezi venituri maxime din reclame.
Serviciul de reclame Adsense - este un serviciu al Google - ceea ce dă o încredere totală în siguranţa plătiri sumelor realizate din reclame şi în corectitudinea acestui serviciu.
Google Adsense este o cale, relativ uşoară, pentru proprietarii de site-uri mici şi mari, de a câştiga bani afişând reclame relevanţe pe site-ul lor.
Avantajul înscrierii în Google Adsense prin intermediul acestei pagini este faptul că ai la dispoziţie articole practice care te vor ajuta pe parcurs să realizezi venituri maxime din reclame.
Serviciul de reclame Adsense - este un serviciu al Google - ceea ce dă o încredere totală în siguranţa plătiri sumelor realizate din reclame şi în corectitudinea acestui serviciu.
Google Adsense este o cale, relativ uşoară, pentru proprietarii de site-uri mici şi mari, de a câştiga bani afişând reclame relevanţe pe site-ul lor.
Cum funcţionează Google Adsense?
Google Adsense îţi pune la dispoziţie un număr foarte mare de formate (dimensiuni) de reclame – imagine, text şi mai nou format video. Înserarea reclamelor în pagină este foarte uşoară. În contul Google Adsense tu specifici tipul de reclamă, formatul şi culorile după care se generează, un cod pe care îl înserezi în paginile tale - unde vrei că reclamă să fie afişată. Poţi folosi acelaşi cod pentru orice site al tău - nu mai este nevoie să aştepţi răspunsul dacă este acceptat al doilea site.
De fiecare dată când pagina este vizualizată, bot-ul Adsense preia informaţii de la Google, şi astfel stie ce reclame să listeze. Dacă pagina nu este înscrisă în motorul de căutare Google atunci bot-ul vă scana pagina pentru a determina ce reclame relevanţe să afişeze. Bot-ul Adsense poate fi uşor identificat în log-urile server-ului pentru că este denumit: Mediapartners – Google/L.1
Câţi bani poţi câştiga cu Google Adsense?
Tu primeşti un anumit procent din suma plătită, pentru fiecare clic primit de reclamă, de cei care au plătit pentru reclame, aşa că depinde doar de dvs. cât veţi câştiga, cu cât blogul este mai vizitat cu atât veţi câştiga mai mult/ATENŢIE nu generaţi click-uri în speranţa că veţi câştiga mai mult, nu veţi face alceva decât să vă blocaţi contul, la prima verificare.
Ca să faci bani depinzi de un anumit număr de factori:
- Numărul de păgâni vizualizate pe zi, numărul de vizitatori unici (recomandabil peste 500) şi procentul de vizitatori unici noi pe zi (recomandabil să fie de cel puţin 15-20%);
- Tema site-ului;
- Preţul stabilit de cel care plăteşte pentru fiecare clic primit pe reclamă;
- Numărul de persoane care dau clic pe reclame.
Asta nu înseamnă că dacă pagina ta primeşte doar câteva sute de vizitatori pe zi, vei primi mai puţini bani. De fapt, site-urile care au trafic mai mic pot să genereze bani mulţi dacă tema site-ului acoperă o piaţă foarte competitivă.
Google eliberează cecuri conform calendarului prezentat mai jos:
Calendar privind plată cecurilor Adsense:
Lună 1 (prima lună):
1- 30: acumularea veniturilor
Lună 2 (a două lună): Prima săptămână: suma strânsă în prima lună este afişată pe pagină My Account > Payment History 15: ultima zi în care se mai poate seta să se păstreze cecul, schimbarea adresei pentru trimiterea cecului, completarea formularului „tax information” şi tastarea PIN-ului pentru prima lună. Ultimă săptămână: detaliile referitoare la plată cecului sunt afişate pe pagină My Account > Payment History.
· Lună 3 (a treia lună): - Până pe 5 ar trebui să primeşti cecul daca a fost trimis prin Secured Express Delivery check pentru prima lună; - Până pe 25 ar trebui să primeşti cecul – asta în caz că ai ales să fie trimis prin Standard Delivery.
Eliberarea unui cec se face numai dacă ai acumulat cel puţin 100$.
Dacă ai acumulat mai puţin de 100$ atunci suma se acumulează cu suma din următoarea lună.
Google Adsense îmi va îmbunătăţi rangul păgânii mele?
Nu. Adsense, şi în general acordarea rangului de către motorul de căutare Google – sunt două servicii separate, dar efectiv optimizarea site-ului te va ajuta să primeşti reclamele cele mai relevanţe şi în acelaşi timp să ai site-ul pe o poziţie mai bună în rezultatele de căutare Google.
Unde ar trebui să pun reclamele Google pe pagină?
Cea mai bună plasare a reclamelor Google variază de la o pagină la altă, depinde de conţinut. Aici sunt câteva întrebări care să-ţi dea de gândit înainte să alegi unde să plasezi reclamele pe pagină:
· Ce încearcă utilizatorul să obţină vizitând site-ul meu?
· Ce fac ei când vizitează o anumită pagină?
· Ce parte a păgânii sau a site-ului este interesantă pentru vizitatori?
· Cum să integrez reclame în această zonă fără să determin vizitatorii să plece?
· Cum să păstrez pagina să arate bine, curat, plăcut şi atrăgător pentru vizitatori?
Anumite locaţii tind să fie mai eficienţe decât restul. Această imagine ilustrează aceste plasamente ideale pe o pagină relativ simplă.
Culorile sunt de la verde închis (eficientă maximă) la galben (eficientă scăzută). Reclamele plasate deasupra pătratului din mijloc tând să fie mai eficienţe decât cele dedesubt. Reclama plasată lângă un conţinut bogat şi link-uri de navigare de obicei face bine pentru ca utilizatorii sunt concentraţi pe acele suprafeţe de pe pagina.
În timp ce imaginea este folositoare pentru a te ajuta să-ţi poziţionezi reclamele eficient, totuşi îţi recomandăm să ţii cont şi de utilizatori pentru a nu crea un inconvenient pentru ei.
Gândeşte-te la comportamentul lor pe diferite păgâni, şi ce vă fi cel mai folositor şi vizibil pentru ei.
Vei afla că poziţia cea mai optimă a unei reclame pe anumite păgâni nu este mereu cea la care te aştepţi.
De exemplu, pe paginile unde utilizatorii sunt de obicei concentraţi să citească un articol, reclamele plasate direct la sfârşitul unui conţinut editorial tinde să fie foarte eficient. De foarte multe ori utilizatorii care termină de citit articolul vor dori să se aprofundeze şi mai mult iar dacă sunt afişate reclame relevanţe cu siguranţă aceştia vor tinde să dea clic pe ele.
În imaginea de mai jos sunt prezentate cele mai bune spaţii, pentru o pagină de tip standard, unde se pot plasa reclame.
Adăugă atractivitate păgânilor inserând unităţi de link-uri
Dacă vrei unităţi de reclamă care să se adapteze site-ului tău şi să atragă şi interesul cititorilor, ia în seamă şi unităţile de link-uri (link units).
Fiecare unitate de link-uri afişează o listă de topic-uri relevanţe conţinutului site-ului şi când utilizatorii dau clic pe aceste topic-uri, ei sunt trimişi pe o pagină de reclame AdWords care conţine reclame despre topicul respectiv.
Ţine cont de faptul că nu vei primi bani pe clic-urile date pe topic-uri, vei fi însă plătit pentru clic-urile pe care utilizatorii le dau pe reclamele AdWords din pagină afişată.
Vezi toate formatele de unităţi de link-uri disponibile.
Unităţile de link-uri sunt eficienţe în special pentru că vizitatorii tând să caute aceleaşi informaţii specifice. Varietatea formatelor de unităţi de link-uri sunt pentru a putea lege care dintre ele se potrivesc mai bine pe pagină, deci îţi recomand plasarea unităţilor de link-uri în locaţii noi şi neobişnuite pe site.
Ţine cont că poate fi plasată o unitate de link-uri per pagină în plus la existenţa a altor trei unităţi de reclamă AdSense pe pagină respectivă.
Pentru a însera o unitate de linkuri urmează instrucţiunile prezentate în imaginile de mai jos:
Google Adsense îţi pune la dispoziţie un număr foarte mare de formate (dimensiuni) de reclame – imagine, text şi mai nou format video. Înserarea reclamelor în pagină este foarte uşoară. În contul Google Adsense tu specifici tipul de reclamă, formatul şi culorile după care se generează, un cod pe care îl înserezi în paginile tale - unde vrei că reclamă să fie afişată. Poţi folosi acelaşi cod pentru orice site al tău - nu mai este nevoie să aştepţi răspunsul dacă este acceptat al doilea site.
De fiecare dată când pagina este vizualizată, bot-ul Adsense preia informaţii de la Google, şi astfel stie ce reclame să listeze. Dacă pagina nu este înscrisă în motorul de căutare Google atunci bot-ul vă scana pagina pentru a determina ce reclame relevanţe să afişeze. Bot-ul Adsense poate fi uşor identificat în log-urile server-ului pentru că este denumit: Mediapartners – Google/L.1
Câţi bani poţi câştiga cu Google Adsense?
Tu primeşti un anumit procent din suma plătită, pentru fiecare clic primit de reclamă, de cei care au plătit pentru reclame, aşa că depinde doar de dvs. cât veţi câştiga, cu cât blogul este mai vizitat cu atât veţi câştiga mai mult/ATENŢIE nu generaţi click-uri în speranţa că veţi câştiga mai mult, nu veţi face alceva decât să vă blocaţi contul, la prima verificare.
Ca să faci bani depinzi de un anumit număr de factori:
- Numărul de păgâni vizualizate pe zi, numărul de vizitatori unici (recomandabil peste 500) şi procentul de vizitatori unici noi pe zi (recomandabil să fie de cel puţin 15-20%);
- Tema site-ului;
- Preţul stabilit de cel care plăteşte pentru fiecare clic primit pe reclamă;
- Numărul de persoane care dau clic pe reclame.
Asta nu înseamnă că dacă pagina ta primeşte doar câteva sute de vizitatori pe zi, vei primi mai puţini bani. De fapt, site-urile care au trafic mai mic pot să genereze bani mulţi dacă tema site-ului acoperă o piaţă foarte competitivă.
Google eliberează cecuri conform calendarului prezentat mai jos:
Calendar privind plată cecurilor Adsense:
Lună 1 (prima lună):
1- 30: acumularea veniturilor
Lună 2 (a două lună): Prima săptămână: suma strânsă în prima lună este afişată pe pagină My Account > Payment History 15: ultima zi în care se mai poate seta să se păstreze cecul, schimbarea adresei pentru trimiterea cecului, completarea formularului „tax information” şi tastarea PIN-ului pentru prima lună. Ultimă săptămână: detaliile referitoare la plată cecului sunt afişate pe pagină My Account > Payment History.
· Lună 3 (a treia lună): - Până pe 5 ar trebui să primeşti cecul daca a fost trimis prin Secured Express Delivery check pentru prima lună; - Până pe 25 ar trebui să primeşti cecul – asta în caz că ai ales să fie trimis prin Standard Delivery.
Eliberarea unui cec se face numai dacă ai acumulat cel puţin 100$.
Dacă ai acumulat mai puţin de 100$ atunci suma se acumulează cu suma din următoarea lună.
Google Adsense îmi va îmbunătăţi rangul păgânii mele?
Nu. Adsense, şi în general acordarea rangului de către motorul de căutare Google – sunt două servicii separate, dar efectiv optimizarea site-ului te va ajuta să primeşti reclamele cele mai relevanţe şi în acelaşi timp să ai site-ul pe o poziţie mai bună în rezultatele de căutare Google.
Unde ar trebui să pun reclamele Google pe pagină?
Cea mai bună plasare a reclamelor Google variază de la o pagină la altă, depinde de conţinut. Aici sunt câteva întrebări care să-ţi dea de gândit înainte să alegi unde să plasezi reclamele pe pagină:
· Ce încearcă utilizatorul să obţină vizitând site-ul meu?
· Ce fac ei când vizitează o anumită pagină?
· Ce parte a păgânii sau a site-ului este interesantă pentru vizitatori?
· Cum să integrez reclame în această zonă fără să determin vizitatorii să plece?
· Cum să păstrez pagina să arate bine, curat, plăcut şi atrăgător pentru vizitatori?
Anumite locaţii tind să fie mai eficienţe decât restul. Această imagine ilustrează aceste plasamente ideale pe o pagină relativ simplă.
Culorile sunt de la verde închis (eficientă maximă) la galben (eficientă scăzută). Reclamele plasate deasupra pătratului din mijloc tând să fie mai eficienţe decât cele dedesubt. Reclama plasată lângă un conţinut bogat şi link-uri de navigare de obicei face bine pentru ca utilizatorii sunt concentraţi pe acele suprafeţe de pe pagina.
În timp ce imaginea este folositoare pentru a te ajuta să-ţi poziţionezi reclamele eficient, totuşi îţi recomandăm să ţii cont şi de utilizatori pentru a nu crea un inconvenient pentru ei.
Gândeşte-te la comportamentul lor pe diferite păgâni, şi ce vă fi cel mai folositor şi vizibil pentru ei.
Vei afla că poziţia cea mai optimă a unei reclame pe anumite păgâni nu este mereu cea la care te aştepţi.
De exemplu, pe paginile unde utilizatorii sunt de obicei concentraţi să citească un articol, reclamele plasate direct la sfârşitul unui conţinut editorial tinde să fie foarte eficient. De foarte multe ori utilizatorii care termină de citit articolul vor dori să se aprofundeze şi mai mult iar dacă sunt afişate reclame relevanţe cu siguranţă aceştia vor tinde să dea clic pe ele.
În imaginea de mai jos sunt prezentate cele mai bune spaţii, pentru o pagină de tip standard, unde se pot plasa reclame.
Adăugă atractivitate păgânilor inserând unităţi de link-uri
Dacă vrei unităţi de reclamă care să se adapteze site-ului tău şi să atragă şi interesul cititorilor, ia în seamă şi unităţile de link-uri (link units).
Fiecare unitate de link-uri afişează o listă de topic-uri relevanţe conţinutului site-ului şi când utilizatorii dau clic pe aceste topic-uri, ei sunt trimişi pe o pagină de reclame AdWords care conţine reclame despre topicul respectiv.
Ţine cont de faptul că nu vei primi bani pe clic-urile date pe topic-uri, vei fi însă plătit pentru clic-urile pe care utilizatorii le dau pe reclamele AdWords din pagină afişată.
Vezi toate formatele de unităţi de link-uri disponibile.
Unităţile de link-uri sunt eficienţe în special pentru că vizitatorii tând să caute aceleaşi informaţii specifice. Varietatea formatelor de unităţi de link-uri sunt pentru a putea lege care dintre ele se potrivesc mai bine pe pagină, deci îţi recomand plasarea unităţilor de link-uri în locaţii noi şi neobişnuite pe site.
Ţine cont că poate fi plasată o unitate de link-uri per pagină în plus la existenţa a altor trei unităţi de reclamă AdSense pe pagină respectivă.
Pentru a însera o unitate de linkuri urmează instrucţiunile prezentate în imaginile de mai jos:
|
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu