joi, 25 iulie 2013

Echipament I.T. necesar pentru a face video chat de acasa

Mulţi ar crede că pentru a te a apuca de Videochat nu ai nevoie decât de, o râșniță de calculator, o tastatură un mouse un web şi o conexiune la net (furat de la vecinu’ moca să fie) Am să scriu o serie de articole nu din dorinţa de a vă descuraja ci din dorinţa de a vă ajuta să înţelegeţi că fără puţină seriozitate şi o investiţie minimă, nu se poate face, iar dacă credeți că se poate și așa... ,,mă dezbrac și gata vin banii, vă inșelati, o să renunțați foarte repede rezultatele intârziind să apară.
  Nu am să fac articole petru profesionişti ale căror investiţi depăşesc mii şi chiar zeci de mii de euro în tehnică de ultimă generaţie. Am să mă limitez la strictul necesar şi am să pun accent pe lucrurile care fac diferenţa, acele lucruri care vă pot deosebi de restul şi care se vă reflecta în obţinerea unor venituri mai mări- Un P.C.+Desktop (de preferat LCD)  , sau un Laptop cu un minim de sistem
- Sistem de operare Windows Xp, 7,8, sau Vista
Intel® Core™2 Duo Processor E8400
(6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)
 (Va trebui să instalaţi câteva programe pentru performanţă video, iar acestea consumă resurse, instalarea acestor softare este opţională, insă vă asigur că vă vor ajuta in această activitate)
- Ram 2 Gb
- Placă Video 256, 512 Mb
 
- Un Tv tuner 
 Vă puteţi crea o configuraţie proprie (este mai ieftin decât dacă aţi cumpăra o unitate centrală completă, din magazin) clar că trebuie să aveţi Mouse şi tastatură (fără fir pentru mobilitatelitate)
- Conexiune la internet o conexiune stabilă cu o viteză de transfer a datelor destul de mare în special (upload) dar ce este cel mai important (după aspectul fizic) în această activitate, după părerea mea este WEB-ul şi Softurile aditionalecare îl fac să devină mai practic şi să aibe o funcţionalitate multiplă despre acestea o să vorbim în alt tutorial

 - Web-ul e poate singurul lucru la care nu trebuie să te zgârceşti când vine vorba de Videochat unii recomandă folosirea unei camere video însă eu spun că puteţi face o treabă mult mai bună cu un web 
 După cum spuneam web-ul este după părerea mea cel mai important. Imaginaţi-vă un web cu o rezoluţie mică care vede în ceaţă şi pătratele, care nu are senzor automat de reglare a luminozităţi cu atât mai puţin senzor de mişcare lucruri foarte importante pentru cineva care vrea să facă Videochat şi prin asta vtârea să îşi sporească veniturile, am întâlnit cazuri care întrebate fiind d ce nu îşi schimbă web-ul depăşit mi-au răspuns că, e mai bine aşa mai nocturn, sau că au mai mult mister, dar un răspuns m-a năucit, sunt timidă şi nu vreau să mă vadă clar asta m-a inhibă şi sexul îl fac cu lumină stinsă.

 Un sfat am pentru cine vrea să înceapă să facă videochat,
nu e loc de timiditate, asta nu înseamnă că trebuie să cădem în extremă vulgarităţi. Dar hai să revenim la Web, ideea e că ce arăţi trebuie să se vadă bine, chiar mai bine decât în realitate 3 D dacă se poate asta îl face pe membri să revină, calitatea şi performanţă câştiga întotdeauna, de acea spun că web ul trebuie să fie unul performant eu recomand Hd sau full Hd pentru o calitate bună în condiţii de iluminare improprie
Microsoft LifeCam Studio (senzor full HD 1080p) Filmeze la rezoluţii 1920x1080 dacă ai soft de captură sau 1280x720 cu software-ul cu care vine camera.
Calitatea video este excepţională chiar şi în condiţii de lumină slabă sau foarte puternică, iar microfonul HiFi înregistrează clar sunetul. Şi mai frumos este că poţi să pui poze şi videoclipuri foarte uşor pe facebook şi twitter. Unde mai pui că poţi să o montezi şi pe un trepied are şi funcţia de AutoFocus funcţii foarte importante pentru cei ce doresc să înceapă activitatea în videochat. Are şi ceva efecte 42 la număr foarte interesante Poţi seta să apari în cameră fie cu o coafură, fie cu altă, fie cu pălărie său ochelari, fie cu urechi şi naş de iepuraş, fie să-mi mărească foarte mult gură, fie ochii, fie..., etc...

Merge cu Win7, Vista şi XP SP2
Preț in jur de 300 LEI.
 De asemenea puteți încerca și Logitech
HD Pro Webcam C920 la un preţ apropiat puţin sub o sută de euro
Odată trăită o experienţă video cu una din aceste două Web-uri veţi înţelege de ce spun că în video chat web-ul este după părerea mea cel mai important am menţionat aceste două modele însă sunt altele care fac lucruri mult mai interesante la un preţ însă pe măsură. Pe lângă Web-ul în sine mai aveţi nevoie de câteva Software care să vă uşureze munca. Mai multe articole despre alte metode de a câstiga bani online găsiți  In pagima ,, Bani din Video Chat''



   Cu speranţa că acest articol va fost de folos vă invit să citiţi şi alte articole de pe blog şi de ce nu, să spuneţi şi prietenilor despre existenţa lui, fiind la început de drum am nevoie de ceva sprijin pentru a urca în motoarele de căutare. Ar fii o idee dacă te-a ajutat acest articol ca mulţumire să îl recomanzi, nu fi egoist, dă-le şi altora şansa să afle.

 
 

3 comentarii :

  1. Intr-adevar. Fara seriozitate si implicare, degeaba faci videochat. Foarte bun articol

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai intre 18 si 45 ani si iti doresti sa faci videochat de acasa? De acuma este foarte simplu ! Te inregistrezi aici http://xcamadult.com" ori aici http://bongacamsfree.com incepi munca si viata ta se va schimba in foarte bine in maxim 30 zile. Nu mai sta pe ganduri si incepe de astazi sa faci bani pentru maine.
    Un sfat prietenesc : Nu te lasa amagita de studiouri !

    RăspundețiȘtergere