vineri, 22 noiembrie 2013

Tutorial complet despre 2Parale, castiga bani online cu sau fara site

Am mai scris un articol despre modul prin care puteţi câştiga bani cu ajutorul unor link-uri de promovarea a unor produse (Castiga bani online din afiliere cu Profitshare'' puteti sa promovati produsele prin mai multe moduri atat pe site (prin Bannere), cat si pe site-urile de socializare ( prin Link-uri)
Cum se poate câştiga din afiliere?
  Răspunsul este simplu te înregistrezi pe un site specializat în cazul de azi pe +2Parale Şi începi să promovezi link-urile generate pe Facebook, Messenger, Twiter, Forum, sau Site-uri gazdă unde vă puteţi exprima părerea despre un anumit produs (Nu uită să întroduci link-ul de afiliat în descriere).
Pot deveni afiliat dacă nu am blog dau site?
  Oricine poate adera la acest program, Poţi deveni afiliat şi fără să ai un blog/site putând să promovaţi produsele cu ajutorul link-ului de afiliat generat pentru produsul pe care doreşti să îl faci cunoscut prin intermediul reţelelor de socializare.
  Platforma 2Parale Este cea mai mare Platformă de acest gen, puteţi citii informaţii actualizate despre noi campani adăugate intrând pe +2Parale 
  Să trecem la acţiuni mai concrete vă spun că odată înscrişi veţi primii un link de confirmare apoi vă trebuii să vă logaţi de pe pagina oficială la contul dvs. să adăugaţi un site _dacă este cazul) să identificaţi campaniile care vi se potrivesc şi cu care credeţi că veţi optine bani, să generaţi link-ul pe care apoi să îl promovaţi pe unde puteţi, mi-ar lua ceva timp să dezvolt aceste informaţii şi cred că nu aţi avea răbdare să citiţi, de aceea am ales să ataşez 2 clipuri care înglobează foarte bine toate informaţiile de care aveţi nevoie, aş fii pus doar 1, dar nu am găsit, încă acel clip complet, de aceea vă invit să urmăriţi cele două clipuri videode mai jos.

Un comentariu :

  1. www.goo.gl/ML8nN3 Am gasit un joc browser pe net, destul de diversificat, ce iti poate aduce numeroase beneficii financiare, surprinzator totul este cu bani reali. Ca tine de altfel, am crezut ca este o reclama la un site \"lesinat\". Totusi i-am dat o sansa si am observat, ca este destul de jucat si lumea chiar scoate bani. Oamenii fac retrageri de 50-100 de euro pe zi, au dezvoltat afaceri cu capital de peste 10 mii de euro. Toti banii sunt de la joc, ai dreptul sa muncesti o data pe zi si sa te lupti de 10 ori, dupa aceste activitati vei primii sume de bani ,iar tu le vei investii in propriile afaceri,cum ar fi: fabrici de lactate, ziar propriu www.goo.gl/ML8nN3

    RăspundețiȘtergere