marți, 17 decembrie 2013

Bani castigati cu Neobox, Tutorial explicativ, Cum retrag banii?

Mulţi spun că nu se pot câştiga Bani Online şi că metodele de a câştiga bani pe net sunt doar poveşti de adormit copii, uneori chiar aşa este, dar alteori această poveste poate deveni realitate şi pe net gasiti multe poveşti de succes, cum unii s-au îmbogăţit din mediul online. 

  Pe acest blog nu am încercat să prezint metode de a vă îmbogăţii, ci doar metode de a face bani online în diferite moduri; de la a scrie articole, sau a face anumite job-uri până la a da click-uri şi like pe Facebook, de la a crea conţinut Web până la a crea conţinut media pe Youtube şi multe alte modalităţi, le puteţi vedea pe toate Aici
  Astăzi vreau însă să vă arăt că se pot câştiga bani şi din ptc-uri e adevărat că nu să te îmbogăţeşti, dar se pot câştiga, ce vreau să vă arăt este că eu nu mi-am creat o strategie pentru a face bani cu ptc-uri şi totuşi în decursul a mai multor articole am să vă prezint dovezi de plată (ale mele) de pe mai multe site-uri.
  Am să încep seria cu cel mai cunoscut site de acest gen şi anume Neobox

Încep prin a vă arăta un print screen a contului de Paypal. Pentru a vedea bani câştigaţi până la data scrieri acestui articol.
   Acum voi intra în contul Neobox pentru a cere retragerea banilor, mai întâi am să vă arăt un prinţ screen cutoate informaţiile contului am să le marchez cu săgeţi
  Din această imagine se trag următoarele concluzi,
- Am 3 referali direcţi care nu au produs mai nimic (0,034)
- Am de retras 5,224 $
- Am retras până în prezent 14,741 $ aceştia sind câştigaţi astfel
   - 7,927 din click-uri pe reclame
  - 7,670 din mini job-uri (pentru cunoscători de engleză se pot câştiga sume frumoase din mini job-uri, aceşti 7,6 $ sunt câştigaţi din mini job-uri simple)
   - 0,840 $ sunt bonus pentru mini job-urile la care am participat
  Pentru a retrage cei 5,224 $ dau click (în dreapta sus) yor payment şi în continuare va trebui să urmez paşi ca în colajul ataşat mai jos.
  După cum vedeţi în poza 3 îmi spune că bani au fost trimişi, iar în poza 4 îmi arată un câştig mai mare cu 5,12 $ faţă de primul Printscreean (de la începutul articolului. Acum mai rămâne să merg să văd dacă am în contul Paypal să văd dacă am bani trimişi.
  După cum vedeţi plata a fost realizată imediat în contul Paypal.
Sper ca acest articol să vă convingă că se pot face bani şi din ptc cât de mulţi depinde şi de dvs. (dacă puteţi duce la bun sfârşit anumite job-uri)
  Pentru cei care vor mai multe informaţi pot citi  ,,Tutorial complet Neobox Secretul banilor online,,. Pentru a va inscrie pe Neobox puteti da clik pe banner-ul de mai jos.
 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu