joi, 19 decembrie 2013

Bani castigati din PTC, Dovada de plata, Posibilitati de castig cu NerdBux

Am introdus cu ceva timp in urmă in pagina Bani din PTCO listă a tuturor site-urilor la care m-am înregistrat şi cu care speram atunci să experimentez această posibilitate de a câştiga Bani Online din PTC (plătit pentru click). 

  M-am gândit să scriu câte un articol despre fiecare site prezentat în acea listă am început cu Neobox şi am scris deja două articole unul despre cum puteţi câştiga bani pe net cu acest site ,,Tutorial complet Neobox Secretul banilor online,, și altul tot despre acesta in care am atașat o dovadă de plată ,, Bani castigati cu Neobox, Tutorial explicativ, Cum retrag banii?''. A Astazi aşa cum arată şi titlu voi vorbi despre posibilitatea de a face bani cu NerdBux
  Fiind un site de tip PTC puteţi câştiga bani dând click pe reclame avantajul acestui site fiind acela că nu trebuie să aveţi deschisă fereastra pentru a trece timpul de vizionare putând astfel să faceţi altceva în acest timp, să daţi alte click-uri pe alte site-uri PTC în felul acesta câştigând din mai multe surse în acelaşi timp. De asemenea puteţi câştiga şi din completarea unor Task-uri (dacă ştiţi ceva engleză puteţi face bani frumoşi cu aceste sarcini)
  Am să ataşez imagini pe care o să le explic pas cu pas. Să spunem că aţi realizat sumă minimă de retragere şi acum doriţi să retrageţi bani, o puteţi face prin PayPal Intraţi în contul NerdBux şi urmaţi paşi explicaţi în imaginea de mai jos.
După ce v-aţi logat în contul dvs. NerdBux, apăsaţi MY ACCOUNT (pe imagine sunt marcate informațiile contului meu; 4,02 $ de retras, am 2 referali care nu au produs nimic). Pentru a retrage bani daţi în dreapta Cash Out şi vă va apărea această fereastră.
  Apăsați pe Next
  Dați click pe PayPal
  Dați click pe Send si veți primi un mesaj de confirmare a plăți
  Plata va fi trimisă imediat puteți intra in contul PayPal pentru a verifica
 După cum vedeti plata a fost facută. 
  Pentru cei care vor să inceapă să castige cu NerdBux îi invit să dea click pe Banner-ul de mai jos 
 
  De asemenea dacă vor să vadă lista tuturor Site-urilor unde sunt inregistrat pot da click Aici


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu