sâmbătă, 7 decembrie 2013

Castiga bani stand pe Facebook cu Socialtrade24.

Astăzi o să scriu despre site-ul Socialtrade24. Dintre toate site-urile pe care poţi face bani dând like-uri, +1 sau follow, cea mai bună rată de schimb o are site-ul pe care îl voi descrie în continuare: 50 monede = 1€!
  Este o rată de schimb excelentă, având în vedere că la celelalte site-uri, în medie, rată de schimb este de 1000 de monede pentru 1$. Nu o să scriu foarte mult despre acest site întrucât este foarte asemănător ca să nu spun identic cu Gimmehits, sau Socialbirth despre care putiti citi in pagina ''Bani cu Facebook''. Aşa cum am spus dacă te dedici acestui mediu ,,Bani online" e bine să încerci cam tot şi apoi să alegi şi să rămâi cu ce se merită. După câte am citit Socialtrade24 teoretic se merită, mai ales că raportul click plata este net superior site-urilor PTC. Acesta este un site german însă puteţi folosi şi limba engleză aşa că acest lucru nu este un inconvenient.
  Ca şi pe celelalte două site-uri menţionate mai sus, puteţi câştiga cu ajutorul conturilor;
- Facebook dai like-uri, pe conturi şi poze, share şi follow
- Google+, Linkedin, Piteres, Soundcloud follow, bani din trafic web, twiter follow şi tweet
- Youtube like, Youtube view, Youtube subscriber.
  Pe Socialtrade24 mai puteţi câştiga bonusul zilnic pentru activitate, este de numai 2 monede, dar nu trebuie să dai nici măcar un like, tot ce trebuie să faci este să te loghezi în cont, să intri la daily bonus şi să apeşi pe get your bonus.
  Pentru afiliaţi, numai dacă aceştia sunt activi (adică au minim 25 de acţiuni/click-uri pe site) primeşti 0.10€ pentru fiecare utilizator.
  Banii pot fi retraşi doar prin PayPal, iar sumă minimă pentru retragere este de 10€ (doar 500 de monede).
  Puteţi începe să faceţi bani cu Socialtrade24 dând click pe bannerul de mai jos.
SocialTrade24 - Kostenlos mehr Facebook Fans
  Cu speranţa că acest articol va fost de folos vă invit să citiţi şi alte articole de pe blog şi de ce nu, să spuneţi şi prietenilor despre existenţa lui, o puteti face prin intermediul unui Like, sau Share pe Faceboock, Twiter, Google +, Messenger, Skype, s.a.m.d. Fiind la început de drum am nevoie de ceva sprijin pentru a urca în motoarele de căutare si pentru a continua sa scriu pe acest blog. Ar fii o idee dacă te-a ajutat acest articol ca mulţumire să îl recomanzi, nu fi egoist, dă-le şi altora şansa să afle.
 Puteţi citi despre alte metode de a face bani online apăsând AICI.

18 comentarii :

  1. eu am retras 10 euro de o luna si n-am primit nici-un ban

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am incercat sa scot cei 10 euro dar imi tot spune ca trebuie sa am minim 14 zile de cand mam inscris.Si nu mai stiu de cand mam inscris.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt curios daca plateste , numa sa fac 14 zile , oricum nu am nimic de pierdut la 10 euro in 8 zile facuti , si asta mai mult din bonus ca nu prea ai ce sa faci pe acolo , numa cand mai prinzi cate ceva ....

    RăspundețiȘtergere
  4. site-ul plateste, nu mai mintiti. Eu am scos deja 15 euro de la ei si continui sa ma joc ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred ca plateste am trimis daja de trei ori bani in paypal si nu a intrat nimic

      Ștergere
  5. Sunt sigur că nimeni nu are motive să mintă Geo cei care au comentat au descris relaţia în care se afla cu Socialtrade24. Eu ştiu că acest site plăteşte (aşa era când am scris articolul). Rugămintea mea este să reţineţi că
    1 Trebuie să aveţi o vechime de minim 14 zile pe site
    2. Trebuie să aveţi contul PayPal Verificat (pe care aţi depus 1,5 euro din contul bancar asociat şi apoi v-a fost returnat în contul bancar).
    Aştept veşti de la cei care urmează să fie plătiţi!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce trebuie sa fac ca sa pot scoate banii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Andy
      Dacă ai strâns 10 euro şi ai minim 14 zile vechime pe site poţi trimite o cerere de retragere către un cont de Paypal verificat, pentru asta te loghezi la contul tău apoi dai la Add Funds şi apoi dai la Withdraw money şi aici întroduci adresa de identificare a contului Paypal şi dai Submit

      Ștergere
  7. am facut deja asta iar banii nu sunt livrati si am contu verificat am dat de 3 ori sa extrag banii

    RăspundețiȘtergere
  8. Last 10 Transactions

    # Amount Payment Email Gateway Date Status Proof
    # Amount Paypal Gateway Date Status Proof

    1087 10.00 € andy_bos53@yahoo.com Paypal 2014-04-15 20:07:09 Waiting N/A
    1008 10.00 € andy_bos53@yahoo.com Paypal 2014-04-08 17:27:24 Waiting N/A
    888 11.00 € andy_bos53@yahoo.com Paypal 2014-03-31 20:06:38 Waiting N/A

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andy
      Banii nu îi primeşti instant (imediat) în contul PayPal, sunt cazuri în care durează 15 zile de la data la care ai făcut cererea de retragere.

      Ștergere
    2. Andy, ai primit pana la urma banii?

      Ștergere
  9. ok ms mult e bine si daca astept o luna numai sa vina

    RăspundețiȘtergere
  10. nu au mai venit si am asteptat o gramada

    RăspundețiȘtergere
  11. e o minciuna ca plateste am trimis de 3 ori cite 10euro la paypal si nu am primit nimic

    RăspundețiȘtergere
  12. am cerut plata, la 500de puncte -10$ , sint pe site de o luna, deci au trecut cele 14 zile ....,paypal e in regula, dar au gasit o alta cacialma nu am suficiente schimburi. am 180 si îmi trebuie 250.....
    am trimis email, insa sint sigura ca nu voi primi raspuns

    RăspundețiȘtergere