vineri, 6 decembrie 2013

Castiga bani din scurtare link-urilor cu Ity.im

Tot cautand pe net subiecte cat de cat viabile si credibile despre cum poti face bani pe net am dat peste acest site Ity.im un site de scurtat url, stiam de existenta mai multor site de acest gen fiind deja inregistrat pe  LinkBucks si Adf.ly despre care puteti citi Pe pagina ,, Bani din link-uri''. Să imi fie rusine de Ity.im nu auzisem asa ca dupa ce am citit...

   Si uite asa am ajuns sa am cont pe trei site-uri de scurtat link-uri  Pe fiecare l-am ales pentru ceva anume.
  Adf.ly - plateste bine pentru USA plateste la timp si sigur ( am gresit intr-o tranzactie punand un cont de Paypal neverificat si mi-au retrimis cei 11 dolari in contul meu cand tranzactia nu s-a putut efectua)

  LinkBucks Permite scurtarea link-urilor +18 link-uri care pot aduce ceva bani. Mai ales ca nu esti platit doar pentru utilizatori unici ci pentru toti care iti acceseaza link-ul scurtat


  Ity.im Pe acest site m-am inscris pentru ca are mai multe variante de castig dupa cum vedeti si in poza postata mai sus.

   Cu speranţa că acest articol va fost de folos vă invit să citiţi şi alte articole de pe blog şi de ce nu, să spuneţi şi prietenilor despre existenţa lui, o puteti face prin intermediul unui Like, sau Share pe Faceboock, Twiter, Google +, Messenger, Skype, s.a.m.d. Fiind la început de drum am nevoie de ceva sprijin pentru a urca în motoarele de căutare si pentru a continua sa scriu pe acest blog. Ar fii o idee dacă te-a ajutat acest articol ca mulţumire să îl recomanzi, nu fi egoist, dă-le şi altora şansa să afle.
 Puteţi citi despre alte metode de a face bani online apăsând

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu