duminică, 8 decembrie 2013

Experienta mea cu Adf.ly. Dovezi de plata

http://adf.ly/?id=4513922
Am tot scris despre site-uri de scurtat link-uri ca : Ity.im, LinkBucks, Adf.ly, Cititi in pagina ,, Bani din Link-uri''
  Astăzi pentru că unii sunt sceptici în ceea ce priveşte acest mod de a face Bani Online m-am decis să scriu un articol în care să ataşez câteva print screen-uri prin care sper să vă conving că se pot face Bani pe net.

  Se pare că aici am greşit am tot scris despre cum poţi face bani online dar nu am ataşat dovezi de plată de aceea m-am gândit că de acum să scriu un articol de câte ori primesc vreo plată de la site-urile la care sunt înscris.
Adf.ly  este site-ul cu care scurtez link-urile pe care le public pe site-uri, blog-uri şi pe canalul Youtube. Am să ataşez print screen-uri cu numărul de click-uri şi plata primită şi de asemenea voi posta şi dovada de plată în Paypal.



  Poate cei care citesc acest articol vor înţelege că în loc să pună link-uri simple pe care se dau mii de click-uri pot scurta acele link-uri înainte de a le posta 
  Pentru a vă crea cont şi a începe să câştigaţi bani daţi click pe banner.

  Cei care vor să încerce acest sistem îmi pot adresa întrebări în rubrica de comentări.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu