Continui aşa cum am promis seria articole dedicate unui subiect care interesează pe toţi cei care au un blog/site, având în vedere concurenţă acerbă şi goana după vizitatori şi vizite pentru o poziţie mai bună în motoarele de căutate, aceasta aşa cum v-am mai spus fiind direct proporţionară cu câştigurile pe care le poţi avea cu ajutorul site-ului (dacă îţi doreşti acest lucru).
Să plecăm de la premisa că aveţi site-ul monetizat prin diferite metode (afiliere, link-uri scurte, Google Adsense etc.) şi sunteţi în căutare de public care să vă viziteze şi să dea click-uri pe site-ul dvs.
Sunt mai multe metode de a vă promova site-ul. Astăzi o să vă vorbesc despre...
Să plecăm de la premisa că aveţi site-ul monetizat prin diferite metode (afiliere, link-uri scurte, Google Adsense etc.) şi sunteţi în căutare de public care să vă viziteze şi să dea click-uri pe site-ul dvs.
Sunt mai multe metode de a vă promova site-ul. Astăzi o să vă vorbesc despre...
Optimizarea conţinutului
Înainte de a scrie un articol faceţi-vă o schiţă a acestuia, punctând câteva idei despre introducere şi conţinut articolului
Căutaţii un titlu adecvat care să atragă şi pentru a ştii ce căutare ar avea, tastaţi titlu găsit în căsuţa de căutarea a unui blowser în caz că veţi găsi mai multe rezultate, citiţi articolele pentru a vedea ce aţi aduce dvs. în plus, pentru a avea un model de structură al articolului, pentru a vedea interesul manifestat pentru acest articol (acesta se poate reflecta în numărul de comentarii postate) şi de ce nu pentru a avea o sursă de inspiraţie (nu o sursă de copiere)
Scrieţi articole originale, ştiu e uşor de zis şi greu de făcut, gar căutaţi prin sfaturi, mod de prezentare, abordare şi informaţi să veniţi cu ceva nou, e clar că nu puteţi inventa din nou roata, dar vedeţi dvs. roţii dea lungul anilor i s-au adus multe îmbunătăţiri şi aria de utilizare a crescut enorm, aşa că chiar dacă nu sunteţi un deschizător de drumuri, puteţi avea succes prin originalitatea prezentări şi inspiraţia pe care o aveţi în momentul în care alegeţi titlu, scrieţi conţinutul, dar poate mai important de atât este modul în care alegeţi tag-urile (cuvintele cheie) acestea sunt foarte importante, deşi cunosc foarte multe persoane care nu pun prea mult treti pe aceste cuvinte. Nu faceţi aceeaşi greşeală Tag-urile fiind cele care vă pot ridica articolul în prima pagină în momentul în care cineva tastează în Browser, tag-ul pe care îl are integrat articolul dvs.
Ca să aveţi mai mult succes infiltraţi în text (în context) cuvinte cu mare cautare pe Google (nu exageraţi folosind cuvintele foarte căutate ca: filme porno, sex, curve ieftine, ce-a mai bună p*zda etc.) nu vor ajuta, aceste tag-uri trebuind să aibe legătură cu conţinutul articolului.
Publicarea de articole în mod constant (unii recomanda unul pe zi), dar pentru mine care am ceva blog uri şi site-uri sub administrare acest lucru e imposibil, (fără să cumpăr articole). Eu nu ştiu dacă publicarea 1 articol e cheia succesului, cea ce ştiu e că odată publicat un articol Google îl va indexa şi cu cât numărul de articole este mai mare cu atât indexarea va fi mai bună, de aceea un blog static pierde poziţii în favoarea altora active ştiţi vorba e mai uşor să ajungi în frunte decât să te menţii, aşa că vă recomand ca atunci când rezultatele promovări se văd, sa continuai în acelaşi ritm.
De asemenea vă recomand ca pentru a menţin interesul crescut pentru articolelor dvs. să actualizaţi datele prezentate în articol (acolo unde este cazul).
De asemenea deşi uneori e obositor ar fii bine să comunicaţi cu cititori dvs. Încercaţi să răspunde-ţi cât mai prompt la fiecare comentariu şi de asemenea încercaţi să îi ajutaţi pe toţi în limita posibilităţilor, nu răspundeţi răutăcios, chiar dacă uni cititori insistă cu aceeaşi întrebare la care aţi mai răspuns, sau cititori care lasă comentări care nu au legătură cu subiectul (dacă aveţi un articol care i ar putea ajuta faceţi trimitere la acesta), dacă nu interesaţi-vă şi faceţi trimitere la un articol care nu vă aparţine, sau le puteţi răspunde chiar dvs. chiar dacă nu are legătură cu articolul dvs.
Mai sunt şi alte trucuri care v-ar putea ajuta să vă promovaţi site-ul, dar cred că am punctat cele mai importante idei pe care trebuie să le aveţi în vedere înainte, în timpul şi după ce aţi scris articolul.
Cred că următorul articol va fi despre moduri de promovare prin intermediul reţelelor de socializare.
Cu speranţa că acest articol va fost de folos vă invit să citiţi şi alte articole de pe blog şi de ce nu, să spuneţi şi prietenilor despre existenţa lui, fiind la început de drum am nevoie de ceva sprijin pentru a urca în motoarele de căutare. Ar fii o idee dacă te-a ajutat acest articol ca mulţumire să îl recomanzi, nu fi egoist, dă-le şi altora şansa să afle.
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu