luni, 16 septembrie 2013

Cum castigi bani cu Facebook si PaidSocialMediaJobs


Astăzi am să scriu un articol despre o modalitate de a face bani pe facebook, de asemenea cu ajutorul acestei metode puteţi câştiga bani şi din comentariile lăsate la videoclipuri, dând subscribe canalelor sau pur şi simplu vizionând clipuri de pe Youtube.Ce m-a determinat să scriu despre PaidSocialMediaJobs abia acum este faptul că...
  Acest site promite câştiguri suspect de mari motiv pentru care consider că acest site este Spam şi mai important de atât pentru a deveni membru trebuie să plătiţi o sumă destul de mare de bani, peste 45 de euro.

  Văzând însă că sunt mulţi care îi fac promovare, m-am gândit să scriu şi eu despre acest site pentru a vă preveni în legătură cu acest site. După mai multe cercetări pe net sunt mai multe indici că ar fi Scam.
  Am să las mai jos un video de promovare ale acestui site, dar mai întâi să vă spun concret ce mi-a ridicat suspiciuni faţă de acest site.
Cum poti castiga bani cu  Paidsocialmediajobs
Esti platit  
- Sa postezi comentarii pe Facebook - $ 25/h
- Sa comentezi si sa dai like la videoclipuri de pe YouTube - $ 20/h
- Promovand oferte speciale si promotii pe Tweeter - $200/saptamana
- Gestionarea unor grupuri pe facebook - $27/h
  La aşa cifre e clar că ne-am lăsa toţi de muncă şi am trece pe click-uri şi deşi câştigarea acestor sume par imposibil de câştigat din online într-un mod atât de simplu şi rapid, recunosc că stârneşte o oarecare curiozitate, şi dacă" şi dacă e adevărat, de ce să nu încerc, ce am de pierdut". Eu unu nu m-aş înscrie pe astfel de site-uri care cer bani, e clar ce aveţi de pierdut, vă puteţi bani pe care îi plătiţi, dar şi timpul. Poate că greşesc poate că acest site e serios, dar mie îmi ridică multe semne de întrebare, de aceea eu spun pas.

DREPT LA REPLICĂ Dacă uni din cititori acestui blog au altă părere despre acest site pot lăsa în rubrica de comentării părerea lor cât şi experienţa lor cu acest site.
  Cu speranţa că acest articol va fost de folos vă invit să citiţi şi alte articole de pe blog şi de ce nu, să spuneţi şi prietenilor despre existenţa lui, fiind la început de drum am nevoie de ceva sprijin pentru a urca în motoarele de căutare. Ar fii o idee dacă te-a ajutat acest articol ca mulţumire să îl recomanzi, nu fi egoist, dă-le şi altora şansa să afle.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu