vineri, 9 august 2013

Blip.tv Alternativa la Youtube cu care castiga bani din videoclipuri


  Faimosul Youtube, de curând m-a dezamăgit, blocându-mi un videotutorial de la generare de bani în mod abuziv (cred eu), exact în ziua de plată după o săptămână în care a rulat având afişată reclamă şi adunând peste 3000 de vizualizări şi 19 aprecieri, s-au gândit ei că mai bine l-ar bloca, motivând că folosesc în prezentare un program fără să pot face dovada că deţin licenţa de al folosi în scop comercial, degeaba am încercat eu sa le spun ca acel program este open source, trimiţându-le mail pentru a contesta decizia lor şi încercând să le explic că programul în cauză este prezent în video 9 secunde din 6 minute de video am primit ca răspuns halucinant ceva de genul ,,Mail neinteresant, contestație respinsă". Mă gândesc, oare în cele 8 zile în care a rulat şi a avut anuțuri, sărăcuţi or fi încasat ceva pe urma vizualizărilor?  
  Și uite așa raspunsul lor  ,,atât de elaborat'' si comunicarea atât de ,, bună'' ma determinat să caut alternative de site-uri, sper eu mai ,,comunicative" şi interesate de ceea ce au de spus alţii, cu ajutorul cărora fac trafic.
Astăzi o să vă spun câte ceva despre Blip.tv primul, dar nu singurul despre care o să scriu pe acest blog
Are câteva lucruri mai bune decât YouTube:
- Calitatea materialului video... uh, ce diferenţă! Desigur, şi YouTube promite că va îmbunătăţi calitatea, dar Blip.tv chiar o respectă şi nu introduce o codare care să îţi transforme un video curat în pătrăţele
- Materialele pot fi descărcate, în diferite formate (cele originale, să zicem avi sau mpg, dar şi "transformate", precum flv)
- Link direct la fişierul FLV... da! Incredibil! Aceasta înseamnă că poţi găzdui fişierele acolo şi arăta aici, adică pe situl tău, cu un player FLV (cum există multe pe net, acesta fiind cu siguranţă cel mai faimos)
- Se oferă şi cod pentru inserarea directă în paginile proprii a unui material sau a serialului, dar player-ul poate fi configurat dincolo de ce oferă YouTube sau Metacafe sau altele...
- Lângă clipurile care le-ai publicat nu se afişează reclame!... decât dacă vrei, să câştigi din veniturile aduse de reclame poţi încerca Blip.tv
Aștept parerile voastre despre acest site

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu