joi, 15 august 2013

Castiga bani din upload alternativa la Youtube

Aşa cum v-am promis, am să scriu pe acest blog articole în care să vă demonstrez că există şi alte alternative de upload nu există pe lumea asta doar Youtube, astăzi am să vă vorbesc pe scurt despre BREAK.com
   
  Break este un site pe care se încarcă de regulă filmuleţe amuzante, de divertisment. Conţinutul trebuie să vă fie selectat de editori şi în funcţie de cât de antrenant este sau cât de originală este povestea, puteţi să câştigaţi sume considerabile de bani. Dacă deţineţi video cu conţinut original cu teme ca: animale, cascadorii, glume, dansuri (dar nu numai). Puteţi să deveniţi partener pe acest site.  Pentru a vă înregistra sau doar pentru a vedea despre ce este vorba apăsaţi Aici
   
  Site-ul, este axat pe conţinut video inedit, cu cât conţinutul este mai ieşit din comun cu atât şansele de succes cresc. Noi categorii apăr săptămânal (printre care jocurile, apocalipsă, bebeluşi amuzanţi sau farse din televiziune) Break are o largă răspândire şi pe site-urile de comunitate online, a dezvoltat în jur de 20 de sateliţi şi un laborator de creaţie). Plata se face tot în funcţie de numărul de vizite şi durata de vizionare.
- Timp de procesare a plăţilor: maxim 7 zile prin Paypal
- Sumă minimă de retras: nu există conceptul
- Inactivitate: nu există conceptul
- Online din: 2010
- Nu există conceptul de referali
  Eu zic să aruncaţi o privire pe acest site, mie mi-a plăcut ce am văzut, dacă printre cititori acestui articol sunt şi persoane care au deja un cont îi rog să posteze părerea lor despre acest site, astfel să avem posibilitatea să dezvoltăm acest subiect. Vă mulţumesc

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu